توضیحات

امروزه در دنیای صنعت ، تولید کنندگان متعددی در زمینه ی گیربکس مشغول به کار هستند ؛ یکی از این تولید کنندگان شرکت فرانسوی لروی سومر میباشد .

این شرکت در طی چندین سال فعالیتی داشته و همچنین با ارائه ی محصولات با کیفیت ، تولید در مدلها و سری های مختلف ، تولید براساس تکنولوژی و دانش های روز دنیا ، باعث شده است که این شرکت در بیشتر کشورهای دنیا مشتری هایی در صنایع مختلف دارد .

همچنین بیشتر محصولات این شرکت براساس استانداردها و گواهینامه های بین المللی میباشد ، به همین دلیل هم طول عمر این دستگاه ها بیشتر میباشد و هم میتوان از آنها برای فعالیت های سنگین استفاده کرد.

گروه صنعتی درویش یکی از واردکنندگان قدیمی قطعات و ابزارهای صنعتی در ایران میباشد ، که به دلیل ارائه محصولات با کیفیت به مشتریان خود و همچنین خدمات متعددی ( مانند مشاوره های رایگان قبل و بعد از خرید ، نصب دستگاه و … ) توانسته است که در این زمینه مطرح شده و مشتریان خود را راضی نگه دارد .

این مجموعه نمایندگی برندهای مختلفی مانند لری سومر را در سابقه ی خود دارد و به منزله ی همین امر توانسته در کنار ارائه محصولات مورد نیاز مشتری ، مشکلات دیگر مشتریان مانند تعمیر ، سرویس دستگاه ها و … را هم رفع کند .

گیربکس سیاره ای لری سومر

همانطور که در مطالب قبلی گفته شد ، گیربکس خورشیدی به دلیل نوع طراحی و ساخت مقاومت بالایی دارند و از آنها میتوان به راحتی در فعالیت ها و صنایع سنگین استفاده کرد ؛ ویژگی های مهم این مدل ، توان بالا در تبدیل نسبت دور ، بهره وری بالا ، تولید در سری های مختلف با چرخدنده های مختلف ، توانایی کار کردن در فضاهای محدود و … میباشد .

همین بالا بودن توانایی های این مدل باعث شده است که از آن در بیشتر صنایع و فعالیت های بزرگ و کوچ استفاده شود ، استفاده های زیادی که از این دستگاه میشود باعث ایجاد تولید کننده های متفاوتی در سراسر دنیا شده است ؛ شرکت لری سومر نیز چندین سال است که وارد این عرصه شده است .

مزایای گیربکس لری سومر

  • تولید در ابعاد کوچک ، جمع و جور
  • وزن کم و سبک
  • سهولت شرایط نگهداری و تعمیر دستگاه
  • روانکاری دائمی
  • توانایی کاربرد چند منظوره ای
  • قیمت نسبتا کم و اقتصادی
  • توانایی کار در سرعت و دورهای بالا
  • نسبت دورهای متغیر از 3 تا 7
  • طراحی و تولید در حالت های تک و چند استیجی

در صورت نیاز میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و از اطلاعاتی همچون قیمت محصولات ، شرایط خرید و نگهداری و … با خبر شوید ؛ به دلیل پاسخگویی این مجموعه به صورت بیست و چهار ساعته  ای میتوانید در هر روزی از هفته و خارج از ساعات کاری پاسخ سوالات خود را گرفته و در صورت تمایل بدون نیاز به حضور محصول خود را خریداری کنید .